Ihosairaalalle uusi toimipiste Etelärantaan

Ihosairaala avasi uuden toimipisteen Etelärantaan

Ihosairaala vastasi ihotautilääkäreiden ja plastiikkakirurgien alati kasvavaan kysyntään avaamalla Kampin lääkäriaseman lisäksi toisen toimipisteen Etelärantaan. Uusi leikkaussali mahdollistaa palveluiden laajentamisen nukutuksessa tehtäviin toimenpiteisiin.

Ihosairaala on ihotautien ja plastiikkakirurgian huippuyksikkö, jonka tavoitteena oli heti perustamisestaan alkaen nousta uudelle tasolle diagnostiikan ja hoidon saralla. Kampin lääkärisema avattiin vuonna 2018 ja sen viiden toimintavuoden aikana palveluiden kysyntä on jatkuvasti vain kasvanut. Nyt Ihosairaala on laajentanut toimintaansa vastaamaan kysyntää entistä paremmissa puitteissa. Etelärannan toimipisteen avaaminen toi asiakkaiden tarjolle lisää tilaa ja vastaanottoaikoja.

Lisäkapasiteetti tuli yleisestikin ottaen alalle tarpeeseen. Plastiikkakirurgisten toimenpiteiden ja esteettisten hoitojen suosio on selkeässä kasvussa. Valitettavasti myöskin ihosyöpien trendinomainen kasvu näyttää edelleen jatkuvan. Lisäksi on vielä purkamatta koronan aiheuttama hoitovelka, kun uusien tai pahenevien ihosairauksien, allergioiden tai ihomuutosten vuoksi ei välttämättä hakeuduttu lääkäriin samalla tavoin kuin normaaliaikana.

Alan paras asiantuntemus ja ensiluokkaiset hoidot ovat jatkossa saatavilla kahdessa Ihosairaalan toimipisteessä. Etelärannan lääkäriaseman tiloista löytyvät Kampista tuttujen toimenpidehuoneiden ja näytteenottotilojen lisäksi myös kauan toivottu täysin varusteltu leikkaussali ja heräämö. Leikkaussalin myötä palveluja on pystytty laajentamaan myös nukutuksessa tehtäviin leikkauksiin.

Etelärannan Ihosairaala sijaitsee Vanhan Kauppahallin tuntumassa Kaartinkaupungin laidalla. Sisäänkäynti on Unioninkadun puolelta (ks. kartta). Hyvien julkisten liikenneyhteyksien ansiosta asiointi on helppoa. Uudet modernit toimitilat on suunniteltu ja remontoitu nimenomaan Ihosairaalan palveluihin parhaiten soveltuviksi.

Puitteet uudella Etelärannan lääkäriasemalla ovat siis huippuluokkaa, ja näissä puitteissa tarjoavat asiantuntemustaan alan parhaat ammattilaiset. Pelkästään Kampin Ihosairaalassa työskenteli jo enemmän ihotautilääkäreitä saman katon alla kuin missään muussa yksikössä Suomessa. Laajenemisen myötä Ihosairaalan riveihin on liittynyt vielä joukko uusia erittäin lahjakkaita erikoislääkäreitä.

Vapaat ajat Etelärannassa >